سلام به همه هم کلاسی های گلم!!!

خسته نباشید

امیدوارم که امتحاناتون خوب خوب شده باشه


همون طور که قبلا هم گفتم هر کسی مایله که کار تحقیقاتی در زمینه قلب و عروق  انجام بده اعلام آمادگی کنه تا من یا خانم قربانپور اون رو به یکی از اساتید مرکز قلب افشار معرفی کنیم. واسه این که  اسامی اونایی که تمایل به همکاری دارن رو داشته باشیم به یکی از دو آدرس زیر ایمیل بفرستین...

samira_erfan@yahoo.com

sghbnpr@yahoo.com


اگه هنوز سوال بی جوابی تو ذهنتون مونده میتونین توی قسمت نطرات بپرسین.تا جایی که بدونیم کمکتون می کنیم.

نظر خواهی فعاله